سفیر بزرگ و نمایندگی صرافی والکس

سفیر بزرگ و نمایندگی صرافی والکس

بلاک چین‌ها با داده‌های بیرونی ایجاد نمی‌شوند. به همین دلیل ما تلاش کرده‌ایم که قیمت‌های ارزهای دیجیتال را بهصورت نقطه‌ای در اختیار توسعه دهندگان بلاک چین قرار دهیم.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 10977

نحوه کسب درآمد از ارز دیجیتال آمپ


نحوه کسب درآمد از ارز دیجیتال آمپ

با دنبال کردن مطالب ما از نحوه کسب درآمد از ارز دیجیتال آمپ اطلاعات کسب نمایید.

آمپ یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که به عنوان وثیقه برای ایمن کردن تراکنش ها و تمرکززدایی ریسک انتقال دارایی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده می شود.

این یک ارز دیجیتال جدید در بازار کریپتو است که از طریق سیستمی از بخش‌های وثیقه و مدیران وثیقه، یک رابط فوری و جهانی برای وثیقه قابل تأیید فراهم می‌کند. شبکه‌های شخص ثالث می‌توانند فوراً تراکنش‌های دارایی‌های مختلف را با استفاده از رمزنگاری آمپ ایمن کنند.

بخش‌های وثیقه آمپ برای وثیقه کردن حساب‌ها، تراکنش‌ها، برنامه‌ها و انتقال‌های موجودی طراحی شده‌اند که می‌توانند مستقیماً در بلاک چین اتریوم تأیید شوند. مدیران وثیقه آمپ قراردادهای هوشمندی هستند، trac را می توان قفل کرد، آزاد کرد و برای پشتیبانی از عملیات انتقال ارزش هدایت کرد.

این توانایی جدید برای استفاده از هر دارایی بلافاصله پس از انتقال، ویژگی است که هر دارایی، خواه دیجیتال یا فیزیکی، ارز دیجیتال یا ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) می تواند از آن بهره مند شود.

 

جهت ثبت نام رایگان از طریق لینک زیر وارد شوید:

https://wallex.ir/signup?ref=7e4mkdp

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 7

برچسب های مهم

آخرین اخبار مربوط به مرز ارزها و همچنین ثبت نام و ورود به دنیای رمز ارزها رو با ما تجربه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما