سفیر بزرگ و نمایندگی صرافی والکس

سفیر بزرگ و نمایندگی صرافی والکس

بلاک چین‌ها با داده‌های بیرونی ایجاد نمی‌شوند. به همین دلیل ما تلاش کرده‌ایم که قیمت‌های ارزهای دیجیتال را بهصورت نقطه‌ای در اختیار توسعه دهندگان بلاک چین قرار دهیم.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 247
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 11124

معرفی و اشنایی با ارزدیجیتال فگ(FEG)


معرفی و اشنایی با ارزدیجیتال فگ(FEG)

 برای معرفی و اشنایی با ارزدیجیتال فگ(FEG)با ما همراه باشید

دنیای ارزهای دیجیتال به‌واسطه ارتباطش با تکنولوژی، هر روز شاهد پیدایش و گسترش فناوری‌های جدید و متنوع است. ارز دیجیتال FEG، توکنی است که در اوایل سال ۲۰۲۱ بر بستر بلاک چین اتریوم و بایننس اسمارت چین عرضه شد.

اسم این پروژه از عبارت Feed Every Gorilla (به هر گوریل غذا دهید) گرفته شده و یکی از چندین برنامه‌ آن، حمایت از حیوانات است. شعار فگ، Be the Future of DeFi (آینده دیفای باشید) اعلام شده و هدف آن را تغییر در طراحی و توسعه دیفای تعیین کرده‌اند. ایجاد امنیت بیشتر، کارآمدی بیشتر (کاهش گس) و سیستم پاداش‌دهی بهتر از جمله ایده‌ها و هدف‌های این پروژه است.

در ماه‌های ابتدایی اطلاعات زیادی برای فگ در دسترس نبود، اما این پروژه با ایجاد بخش داکیومنت در سایت و منتشر کردن وایت‌پیپر، سر و شکل بهتری به خود داد. فگ در روزهای اول ظهورش، رشدهای عجیبی داشت؛ اما قیمت امروز Feg، از دست رفتن ارزش ۹۹ درصدی را نشان می‌دهد. دیگر میم کوین‌ها نیز حال و روز خوشی ندارند. بد نیست نگاهی به قیمت شیبا و قیمت بیبی دوج نیز داشته باشید.

جهت ثبت نام رایگان از طریق لینک زیر وارد شوید:

https://wallex.ir/signup?ref=7e4mkdp

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 8

برچسب های مهم

آخرین اخبار مربوط به مرز ارزها و همچنین ثبت نام و ورود به دنیای رمز ارزها رو با ما تجربه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما